Can't forget what you said..

Frågan är vad jag egentligen gjorde igår?
Jag har träningsverk i mina ben och rumpa och alllt  hjäääälp? :o
hahahhaahaa men de roligaste var ju att jag typ har tagit bilder på mig själv när jag typ ska sova eller nå?
hahahahaha jag dog av skrattt när jag upptäckte bilderna hahaha ni fattar itne hur mkt jag skratttade !!!!
ojoj haha och den stora fårgan är ju också varför jag har tagit kort på mig själv när jag ligger i min säng? :o

aja Jag och Lena kom typ juste hem efter att vi varit och ätit på max, köpt godis och cola :D
Vi tog oss även en nattpromenad hem från stan, HURTIGT :D hahaha åh lite små roligt att Lena var sjukt rädd att de skulle komma en mördare , så hon gjorde en "ögonpetare" hahahaha. Vad är de för fel på hertsön, varför är alla typ helt rädda för hertsön? :o  haha aja nä nu ska vi se film och tjocka i oss ännu mera och gråta till lite filmer :D haha HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0