du har en utstrålning som ingen annan har.

Hahahaha jag måste bara få skriva, Adam skulle ju då åka till Umeå idag och hans tåg gick 17.50, aaa och så ringde jag han nyss och klockan är typ 1 och han satt fortfarande på tåget , och hade bara åkt typ halva vägen kvar så han har typ två timmar kvar :o, tåget hade tydligen gått sönder och han hade fått sitta och vänta någonstans i 5 TIMMAR, jag hade ju hängt mig. Hhahahha så jävla kul :D och så kanske han får GÅ 6 km också när han kommit till tågstationen för att komma hem, hahahaha så jävla kul, haha förlååt sötis , men de är jävligt kul, kan se mig dig framför mig när du går med dina väskor hahaha ! ojoj :')  ditt lilla pucko !


och i morgon så ska jag och Lena typ tälta på mitt tak :o, hahahaha :D !
ja vi får se hur de går med de ! ;D

Kommentarer
Postat av: daavd

han kommer inte kunna bära det typ, jag fick ju hjälpa han dit med väskorna föratt det var så mycket ^^

2008-08-19 @ 02:36:56
URL: http://daavd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0