kyss mig i röven

Jag hamnade hos Tove, där jag stannade kvar resten av min kväll, funderar på att snart börja gå hem, fast de känns som att de ändå inte är någon idee för jag kommer ändå inte kunna somna :/ , svin jjobbigt !
Jag och Tove har inte gjort så mkt typ bastat i hennes rum, och bara chillat =D hahaha men kul som fan har vi då haft som alltid :)  hon är så söt thihi <3 :).  Nämen ja nu sitter vi och ser på de här programet där typ 50 åringar raggar på 12 åringar på internet, minns fan ine va de heter, men de är så jävla kul när dom ska förklara varför dom kom och skulle träffa den minder åriga hahaha ! aja sista dagen på sommarlovet, de känns förjävligt. skulle typ kunna börja gråta, för jag vill verkligen inte gå till skolan, fyfnaa !!!!!! aja HEJDÅÅÅÅ

Jag älskar dig sjukt mycket Tove <3

Kommentarer
Postat av: Coolingen

Jag älskar dig mer (L)

2008-08-24 @ 23:43:03
URL: http://toveeb.blogg.se/
Postat av: Lena

jätte snygg design ju:D bra jobbat sara :P

2008-08-25 @ 01:03:12
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0