Love Love Love Love Love Love :)

Vaknade vid 2 av att mamma hade gjort frukost åt mig :)
Sen så skyndade jag mig att fixa mig lite så for jag och mamma på stan en snabbis. Hon  köpte dom dära skorna till mig som jag testade igår Tove på din sko :p hah ! Men jag är osäker om jag vill ha dom eller inte (a) haha nämen de löser sig :p.   Nu sitter jag och väntar på att tacosen ska bli klaar, så medans jag väntar ska jag nog gå och städa mitt rum, för de behövs !  Sen så ska jag promenera upp til Tove för vi ska spela Tv-spel hahah, vi är inte alls nördar (a)  nämen ni skulle fatta om ni också hade spelat de för de är grymt kul. Det blir noog att sova över hos sötisen och äta paj :D haha  ! aja hejdå :)

Jag har typ feber och allt jobbigt :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad gulligt, har hon gjort ägget hjärtfoemat? haha

2008-08-30 @ 17:25:12
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: sara :p

Hahaha ja de har hon, åh helt töööntig hon är :o !

2008-08-30 @ 20:38:51
Postat av: Anonym

galet snygg bild på dig sara!

2008-09-14 @ 22:41:42
URL: http://emmablomquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0