test för tjejer :)

Kärleken;
Har du hittat den rätta killen? jag vet inte...
Har du en kille just nu? hm vet faktiskt inte ?
Om du har/hade, skulle du tillåta honom ta på dig? haha öhm ja :o
På rumpan? ja
På brösten? ja
Kyssa dig på halsen? ja
Kyssa dig på munnen? ja
Kyssa dig på kinden? ja
Gillar du någon? jooooorå de gör jag ; )
Har du vart ihop med någon för inte så längesedan? nja hur länge sen kan de ha varit nu :o ett halv år eller mindre? minns inte :p
Vad heter personen du gillar? Heeemmlissss

Skolan;
Går du i skolan? mmmmmmmmh
Har du någon gång skolkat? haha kansske (a)
Har du varit i skolan idag? sommarlov

Annat;
Hur mår du just nu? trött, men ändå typ glad ; )
Har du mer än 2 bh:ar/toppar? nä, har  inga bh:ar... haha skooooooojjjjjaaa , klart jag har ;p
Har du piercat dig?  jooodå=)
I så fall, vart? Naveln, funderar på tungan ?

Telefon/mobil;
Vem ringde du senast? Toove :)
Vem ringde dig senast? hmm.. Lena tror jag faktiskt : )
Vem sms:a till dig senast? Lena : )
Vem sms:a du till senast? Lenis :p

Övrigt;
Är du hungrig just nu? jaaaaaaaaaa :o
Vad är klockan nu? 21.19
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? bloggen, bilddagboken :)

Familj;
Hur länge sedan var det du träffa din mamma? hm vet inte sist var väll vid 6 :o ?
Hur länge sen var det du träffa din pappa? vet inte :o

Har du något syskon? jorå

Vad tycker du om dina syskon? haha jadu de kan disskuteras !

Övrigt;
Har du sminkat dig idag? jo =) 
I så fall, vad för smink? jadu de vanliga ?
Vad har du för bh/topp på dig just nu? min vita sport topp :) (har just tränat)

Smink & Hår;
Använder du mascara? ja
Andväder du Wax? nej
Använder du kajal? ja
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray? nej
Andänder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du parfym? ja
Använder du ögonfransböjare? det behöver jag inte
Använder du täckstift? nä
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du rouge? jo =)
Noppar du ögonbrynen? ja haha.
Uppsatt hår eller hängande? vet inte :p
Plattar/lockar du håret? platttar de typ varje dag :o
Duschar du varje dag? oftast
Målar du naglarna efter varje gång du duschat? haha, nä
Smörjer du in hela kroppen varje dag? njä  :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0