Dead memories in my heart

data lektonen, åh herregud jag börja tyå gråta ! fattade ingenting jätte komplicerat  och Ulf är ju störd  i huvudet, om man behöver hjälp så säger han alltid bah : - Ja men jag kommer snart ! så kommer han aldrig !!!  iallafall alltid när jag behöver hjälp, helvette! aja jag och Alexandra gav upp efter ett tag så vi satt och kollade på kläder och sånt ist , mycket bättre :)  Sen så skulle vi på en föreläsning, hahaha så vare en tjeje som skulle snacka om nå skit,  och efter att hon snackat i typ en kvart så säger alexandra mitt i allt:
- Jag har nya troser på mig :D
HAHAHAHAHA alltså va, så jävla kul, och så var hon svin glad när hon sa de också  haha åh jag dog!  Jag har saknat  dig<3.

Aja efter föreläsningen så gick jag och Jojohanna på stan, jag köpte underkläder och  lite smink :)
men när jag kom hem så insåg jag Johanna att jag glömde köpa den dära tröjan, linnet och ringen  haha aja :).
Ni fattar inte hur nära jag var på göra hål i tungen idag, haha sjukkt, men jag vet inte riktigt om jag sak göra de, vad tycker ni? =) .    


Har man tråkigt på lektonerna så har man de.  mmmh jag vet Adam att jag är vääärldens jävla fjortis.
helvettes så jävla lesss döfhöaughjkdak häng mig eller nå orkar inte, men de löser sig elller hur Martin..
Nu har jag skrivti en blogg om de också Adam, jag hoppppas du är väldigt nöjd !..
hojja.. :/

oj nu blev de sjukt mkt skrivet hära :s haha och jag vet Tove att du hatar de ; ) im sorry


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha no shit

2008-08-27 @ 12:18:39
Postat av: Anonym

söt du är :)

2008-08-27 @ 23:12:03
URL: http://toveeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0