How am I supposed to live without you

Det var fan hemstk att vakna i morse fast att vi började klockan 1 :o...
ojoj aja men jag tog mig då upp ur min varma säng efter att ha legat där ett tag :) !
Fick panik när jag insåg att jag inte visste vad jag skulle ha för kläder :o..
hahaha Toni fick hjälpa mig att välja kläder, och till slut så blev de bara nått , haha tack för hjälpen =D.
måste bara få säga att jag missade inte busssen :D bra start ! .  Nämen när vi satt där i klass rummet och
när johan(min mentor) pratade så började jag typ att gråta haha för jag vill verkligen inte börja skolan så hemskt är de så jag blev alldeles tårögd !!!! åh :(  de värsta av allt är ju att vi har data två ggr i veckan och ingen jag lovar ingen förstår hur mkt jag hatar de, jag får hellre ett ig i de än att jag är på lektionerna !!!  jag är seriös !  och jo vad tror ni vi har första lektionen i morogn?  JO DATA , ALLTSÅ HÄNG MIG JAG ORKAR INTE , jag är depprimerad ! dgkhnäifhsäijkcägnlcjhösifhjbäfökb'ölkfg'oaj JAG VILL INTE GÅ SKOLAAAA !!!!! jag har damp ! :'(

aja efter skolan och allt skiit, så gick vi på stan, och de hände en jätte pinsam grej, nä men är de ovanligt att de var om mig? hm nej. hahaha nämen gud så pinsamt jag dör ! aja jo svin intressannt bla balbalbalablbalaba. så less..

ikväll blir de att fara tilll tove och se film nice.
och idag kommer mamma hem från cypern och jag hoppas för hennes skulle at hon har köpt nå fint till mig som kan göra mig lite gladare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0