What we see may not always be like what we thought.

Ja somsagt Lenis  sov över hära, vi hade myyyysigt =) 
aja när vi vaknade så åt vi godis till frukost (y)  haha, sen fixade vi oss och drog in till stan =)
Där köpte jag två tunikor typ, haha fast var osäker på köpa båda men lena sa:
- ååååh vet du hur fiiiin den där är !!!! :o
jag:
- HAHAHa öhm nä ser typ störd ut
Lena:
- OM INTE DU KÖPER DEN DÄR SARA DÅ BLIR JAG FAN SUR PÅ DIG !
haha ja så säger hon alltid så de blev att jag köpte dom två, men vi får se om jag lämnar tillbaka dom eller itne :p
Och TACK Lena för att du fixade den dära tröjan jag köpte sist på stan, det blev jääättte bra , i love it :D  <3

Ja hur  ser kvällen ut?
jadu de blir nog bara en mycket lugn kväll eftersom vi har match i mrogon, lite små jobbigt :/ 
så jag ska väll se någon film som Lena sa var sorlig =) ,
Kanske blir att se den med Tove om hon nu inte dissar ; ) haha nämen ja vi ser ju som sagt :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0