true love comes from the heart

Jag var DÖD i morse jag lovar, helt jävla borta. kan bero på en sak, men aja skitsamma.  Vi skulle på nå föreläsningar på morgonen och började 9.  Men jag råkade kommer lite sent så orkade inte fara på de dära skitet , så gick på stan ist, sen när föreläsnngen hade slutat så kom Maja, Lena, Erica, Sofia och Alexandra in till stan så då gick vi och åt på Sub hahaha erkänn nu att ni trode att jag skulle skriva max? ;) haha men inte de, jag har slutat med den dära skit maten !  insåg sen att jag ätit på stan tre dagar i rak, måndag: max, tisdag sub och onsdag sub. ÅH NEJ !!!! nä nu ska jag jävla börja spara pengar :) !  aja efter i hade ätit där då så gick vi omkring på stan lite sen gick vi tillbaka till skolan för att vi hade NK , och där labbade vi haha tur att jag hamnade i den smarta gruppen för jag fattade verligen ingenting av de vi gjorde, satt bara där och låtsades hålla med, aja saksamma de gick ju de med =D  Jag såg då smart ut iallafall, de är ju huvudsaken , eller? :D.

Men seriös kolla vad smart jag ser ut att vara :D


Kommentarer
Postat av: IdaLarsson

Haha het Sara med labbrocken! Klart du var smart! :)

2008-08-27 @ 19:32:39
URL: http://mrslarsson.blogg.se/
Postat av: johannanananaaN

satan vad brun du såg ut att vara :o

smart? njäe, det kan jag inte påstå ;)

2008-08-28 @ 23:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0