I tried to be strong, I tried to be brave

Kom hem från Tove för ett tag sen haha ojoj  vilken kväll =D
haha vi har spelat tv-spel hela kvällen (mario cart) hahaha så jävla roligt spel jag dör !  är typ hes nu för vi har skrikit helt mkt hahaha !  Frågan är ju bara vad de är för fel på mig och Tove haha alltså vi är typ sjuka i huvet eller nå HAHA ! ojoj <3

aja sen har Martin försökt tvinga mig att fara på en cykeltur med han NU hahahhaaha så jävla rolig han är jag dör :)
så sjukt bra humorn killen har ;p   aja nä nu ska jag gå och sova, är sjukt trött typ :s :p SOV GOTT SUCKERS !

Jag har sjukt ont i halsen och allt, åh orka vara sjuk jag börjar typ gråta :/ fan vad less vill inte vara sjuk.. .:/ :(

funderar på att färga blondt igen :o :/

Om man älskar någon innerligt,
lämnar de en aldrig.
Det finns kvar i ens hjärta för evigt



Kommentarer
Postat av: maja

nej du ska inte färga blondt sara! Du har världens finaste hår just nu :D keep it!!!

2008-08-30 @ 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0