Hope you never forget it..

Matchen gick toppen :) vi vann med 4-2, härligt !  Sa ju att vi skulle vinna Adam , din tönt ! :D
bara för att skryta lite grann så skruvade jag in bollen i mål på matchen =) . haha aja nu är jag iallafall sjukt trött,
ont typ överallt :s. Så ska nog lägga mig i sängen och bara se tv och ta de lugnt :). Eftersom jag ska typ upp tidigt :s,
och allt är Adams fel !! , nä jag skoja, ska iallafall till Booden och umgås med snyggingen, kommer nog mest troligen vara död på morgonen eftersom antingen ska jag ta bussen som går 09.50 eller 10.10 haha ojoj, nämen jag får sova med Adam när jag kommer, för jag tror KNAPPPAST han är vaken då haha, nämen de kommer bli myys :) 

Aja de var bara de jag ville nämna innan jag går och myser i min säng :)

PUSSS :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0