don’t wanna be, a fool in your eyes.

Träningen gick inte alls bra , finns inge mer att säga om de..
Efter träningen så for jag till åkevallen och såg LSK-GIF, de var kul träffade Patrik där,
haha alltid lika kul att höra hans kommentarer hahha, saknar han som tränare som fan :/ !!
LSK vann med 1-0, dom gjorde sitt mål i 90:onde minuten, herregud... :o! 
hahahahahaha sen när jag och pappa skulle fara från matchen till ica, så fick jag övningsköra,
och så var jag ju tvungen att backa ut från parkeringsplatsen, så höll jag på backa in i en bil som stog bakom mig,
hahahahaha ni fattar inte hur nära de var fick panik och tvärbromsade och pappa spillde kaffe på sig.
hahahahahahahaha åh, aja men allt gick bra tillslut, bilen bakom mig klarade sig och alla människor som stog och kollade på mig kunde andas ut :D hahahahaha !!

aja nämen nu har jag fått mitt efterlängtade godis  :D har fan inte ätiit godis på sviin jävla länge, men nu så sitter jag med godispåsen brevid mig haha ! :D fast jag måste faktiskt erkänna att jag är redan jävligt less på de :o, ska nog gå ner och göra varm choklad och nå mackor ist =D   LÄSTE DU DE LENA :o !  JAG SARA LARSSON ska äta mackor och varm choklad ist för godis :O åh herregud ! :D 

Jag tycker verkligen inte om folk som säger saker och inte menar de eller lovar saker och inte kan hålla de, sånt kan göra mig väldigt sur/besviken, men bara glömma de och gå vidare, man ska ju alltid se framåt och vara glad visst vare så de var?

hahaha bara för att jag tog kortet igår :o hahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

OH........MY...........ARE YOU KIDDING ME! :O snygg du är btw ;)

2008-08-07 @ 22:41:34
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: hannnad

Håller med dig, hatar också folk som inte menar de dom säger!

2008-08-08 @ 23:03:17
URL: http://hannnad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0