De är bara dig jag vill ha, ingen annan.. :/

tanken av att de är skolan i morgon får mig typ att börja gråta.. och tanken av att jag ska på körskolan 07.15 får mig att börja gråta också !  Fattar ni jag ska då alltså på körskolan kvart över sen kör man typ en timme så är jag typ klar kring 08.15. Sen börjar jag skolan halv 11 :O !! vad fan ska jag göra i typ tre timmar :O !!!!!!!!!!!!!!!!!! sen så slutar jag 17.00 , de blir typ repet ...! Nämen nå som är possitivt är väll att jag typ ska till Emil efter skolan, fast kommer typ somna (a) haha. Aja funderar starkt på att gå och sova nu, annars kommer jag vara så jävla trött i morgon så att jag kommer krocka! haha kul de hade varit !! .  Nämen så ska nog sussa nu. pusshej


Only you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0