Med dig vill jag leva med i tusen år och tusen dar..

Åh ni förstår verkligen inte hur mycket jag har skrattat idag! de är helt sjukt, haha ! Vi har flummat hela dagen :D Jag och Lena hade morotskrig i matsalen (jagvet vi är svin mogna) haha men sånna är vi :D ! Jag skulle bara låtsas kasta morötter på henne så fick hon panik och kastade morötter på mig, och kriget var igång ! Lena hade fullt med morötter i håret + att de hade splääschat morötter på fönstret och de låg lite här och där ! så vi skyndade oss skrattande där ifrån! Men dock så var inte kriget över, de forsatte fast grövre tag ! Vi började slå och strypa varandra medans vi båda höll på dö av skrattt! Till slut var jag verkligen tvungen sätta mig ner för att jag skrattade så mycket och då kom Lena och sparkade mig svin hårt ! HAHAHA fyfan vad kul de var ! och lena tro itne att du vann för de gjorde du verkligen inte, kanske i dina drömmar ;) Jag har inte skrattat så där mycket på vääldigt länge ! Sen flummade vi bara ännu mer och skrattade igenom oss dagen! Tänkte fara till..... nä de är fan inte änns värt att nämna de... ja for hem efter skolan och nu sitter jag här helt sluut!  ska nog gå och sussa ett tag sen så ska jag nog ta mig en lång promedad och sola! underbart!  :)

Ja och äntligen så är våran skräckfilm klar som vi ska redovisa i morgon! :D Hahahaha så jävla sjuk film jag dör ! fyfan vad jag skrattade, ska inte nämna nå om den, för att jag vet att vissa i min klass läser min blogg, Ni får se den i morgon ;D.  aja nä nu ska jag sussa :)

Jag förstår mig inte på dig? :/...

Ni gör skolan värt att komma till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0