I'm better near to you

Förlåt för den dåliga uppdateringen men har typ inte haft tid haha :p.  På fredagen så for jag ju då till tove efter att jag jobbat,  vi gjorde inte så mycket vi låg i hennes säng och snackade, vi kollade även igenom ett förjävla roligt spel som tove hade fått av Camilla haha fyfan vad vi skrattade när vi läste vissa frågor och svar ;D ! Sedan så la vi oss ner och såg på film, men vi såg inte mkt av filmen för vi sussade, haha ovanligt ? nepp inte alls.  Vaknade kankse kring 3-4 någon gång, bestämde mig då för att trulla mig hem i kylan.
Lördag hade jag och Tove bestämt oss för att gå en stund på mellandagsrean, så hurtiga som vi är klev vi upp rätt tidigt och var inne istan kring 12 :).  och nog vare mkt folk alltid, men jag trode de skulle vara mer. aja hittade mig då absolut ingenting. Träffade även sen John och Linus som sedan skjutsade hem oss. Väl hemma hos Tove så sussade vi ett tag. Sedan så for vi till Hanna där vi skulle se skräckfilmer med Erica, Lena och ida var där en snabbis hon med. vi såg tre stycken. Minns inte vad alla hette men saksamma. De var kul och fan vad rädda alla var sista filmen vi såg innan jag och tove drog oss hem.  Fast vi fattade absolut ingenting av den filmen  de var typ störande :p haha.   Nämen sen så promenerade jag och Tove hem till henne, gjorde mat. Sen stoppade vi på Ice age 2. Men tror ni vi han se mycket av den? haha nää somnade nog efter de hade gått 5 min? :p Sen vaknade vi vid 3-4 igen, de är typ läskigt att vi alltid typ vaknar vid den tiden haha :p. aja tog mig i kragen och släpade mig hem.
Söndag - Vaknade av att mamma ringde och väckte mig klockan 2, och frågade mig om jag vill följa med till moster eftersom henes kille fyllde år. de är väll lika tänkte jag och ställde mig i duschen sen tog jag mig en promenad till lerbecken för att äta lunch/middag hos mormor innan vi då for till moster :). kom hem där ifrån för ett tag, trött som fan är jag så vet inte om jag orkar göra nå speciellt ikväll, få se vad som händer och sker :).  nä nu sa jag inte skriva nå mera haha hejdå :)

glömde ju säga att i morgon far jag och tove till Happis, vi ska ju storhandla i deras nya affärer haha ;). nämen de ska bli kul :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0