Your face make me glad

Fredag 19/12
Skulle ju haft en lektion idag, samhälls. Men när mamma kom in i mitt rum kring 7 så kände jag att jag verkligen inte orkade, så bestämde mig för att stanna hemma och sova, ett mycket bra beslut, för de var förjävla skönt ! tills en viss person tok ringde till mig och skickade sms, hehe ni får en gissning på vem de var? ... japp de var Lena!
- Sara säg itne att du sover?!
- mhm !
- Men Sara! osvosv
Vi lägger på och efter ett tag ringer hon igen:
- SARA DU MÅSTE KlIVA UPP NU!!!!! UPPUPP JAG TÄNKER INTE LÄGGA PÅ FÖRRÄN DU STIGER UPPP! SÅ DE ÄR BARA ATT DU STIGER UPP NUU U!!!!
japp hon kan få sina underbara damputbrott ibland :D ! haha but i love you anyway! <3333333
Steg upp, for in tillstan, gjorde några ärenden, träffade lena, fick mina julklappar :D!, for hem, sov sov sov ! mamma väcker mig vi far till storheden, hittar inte ett skit, far hem, Jag och Johanna tar bilen till kvantum hyr film sedan vidare till godis huset för att köpa karra, hem till Johanna och startar filmen! hennes lillebrorsa joinade oss också :) själklart så hyrde vi ju då en sskräckfilm (barnhemmet) tror jag de hette. den var faktiskt helt okej, sjukt rädd var jag för de var typ läskigt hela tiden fast ja de går som inte att förklara men var förjävla rädd !  Jag Fredrik och Johanna började även att snacka om spöken och andar och massa sånt skit, fyfan vad rädd fick typ rysningar hah! aja  nämen kom hem för ett tag sen ska sova för att orka upp i morogn , jag och johanna ska upp och hänga på låsen inne i stan, haha!  Sen på kvällen ska vi fara och se innebandy och efter de ska jag till Emil, KANSKE, beror på. aja Nä nu blire att sussa och drömma om små läskiga barn !
OCH EN SAK TILL. , JAG ÄR BESVIKEN PÅ DIG ANTE FORSS !!!!! :OOOO :p



I will love you until i die <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0