tänk om det fanns fantasi, för då skulle det va vi

haha okej som jag sa, de slutade med att jag grinade !  men inte mitt fel de bara blev så,  var sjukt trött och äckligt less, och ja... haha men är glad nu :D!  Vet ni vad jag kom och tänka på nyss? jag har inte kommit försent till skolan på svin länge? inte så länge jag kan minnas ? shiit :D..  aja nämen kämpade mig igenom ännu en jobbig skoldag och lättare blev den inte när jag inte sovit länge ! Men gick iallafall på alla lektioner !!!!!!!!.Fick ju inte vara med på idrotten idag, och de sög verkligen, de fick mig att börja tänka på fotbollen igen.. hade ju nästan glömt bort den eftersom jag haft så mkt skolarbeten... Alltså,hm, nu vill jag typ gråta, och vi har ju DM i helgen, och jag som hoppades på att få vara med men..... självklart inte :(! de suger. Men ska fara och kolla iallafall, men kommer typ börja gråta :/ !  aja slutpratat om de! efter skolan gick Jag Sofia och Hannah på stan en stund sen gick vi och fikade, myspys :) ! De roligaste var att Sofia spillde vatten på Lena så de såg ut som att hon hade kissat på sig !! haha sjukt kul! köpte mig även en till parfym, ja jag vet.... men den luktade så gott så jag dör !. Har typ gjort min fotouppgift klar eller Hannah gjorde den men aja den är iallafall klar haha :D ! tack gullunge!.  aja nämen nu ska jag städa upp i mitt rum, sen ska jag och mamsen fara och sola, hm känner på mig att jag kommer bränna mig, eftersom jag inte sett sol eller ett solarium sen lång tid tillbaka, men haha aja vi ser ju ! jag kommer nog aldrig glömma den dära gången eller alltså okej nä orkar itne skriva de för de var ändå bara skit haha aja nämen jag är typ helt glad :D !!!!!!      pusspuss snyggggingar ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0