What we see may not always be like what we thought..

Igår hade jätte svårt att sova, somnade inte förrän vid 06 :o :s...  Vaknade 07 av att mamma kom inspringade
- Sara du har KÖRNING IDAG !
ja då vare väll bara att skynda sig på med kläderna och fara och köra, trött soom ett cp, ville bara skjuta någon :s.. Så min morgon började med att köra med Gunnar, har nog inte varit en sån här dålig morgon på väldigt länge.. Mamma kom sedan och hämtade mig och jag kröp ner i sängen igen och somnade om, vaknade igen kring 2 av att Tove ringde, hon orkade inte gå på stan så vi sket i de :p  haha.  Sen hade mamma gjort stekt palt som jag åt till frulle =).  Sen gick jag tiillbaka till min säng och ligger fortfarand kvar här, så himla skönt ! är så trött så jag skulle kunna somna! men nej idag så ska jag städa upp mitt rum, sen blire att gå på ICA för att köpa hårfärg är less som fan på mitt svarta hår :s , och är taggad som fan att färga de :). Men jag känner på mig att jag kommer skriva ett klagoinlägg att jag inte blev nöjd med håret, haha! de brukar oftast vara så, sen ska jag även försöka hinna med att fara och sola :). Nämen nu ska jag nog kliva upp ur sängen, eller iallafall snart haha (a).  åh nä orkar verkligen inte kliva upp haha ! :p nämen hejdå..




What we see may not always be like what we thought..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0