im so lonley without you.

Lördag 20/12 - uppdatering
Orkade aldrig skriva igår för var så himla trött när jag kom hem :p.
 aja jag och Johanna for då på innebandy matchen i pontus, de var faktiskt skit kul, vi skrattade ganska så mycket ! ;D. Helst åt gubben som skrek på domaren hela tiden, haha ojoj han skämde verkligen ut sig !  Nämen hertsön förlorade iallafall med 8-7, lite trist eftersom dom ledde matchen med ganska mycket.  Men iallafall så for jag till Emil efter matchen, han har typ världens gulligaste familj :p! haha aja nämen vi gjorde väll inte så mycet såg film och tog de allmänt lugnt, mys! :).  Sen skjutsade hans syrras kille mig till busshållplatsen, tog bussen, sen såg ringde Martin och frågade om jag ville vara lite social med han och John, och ja varför inte? Så dom kom och hämtade mig i stan, sen for vi bara runt och pratade haha de var faktiskt kul eftersom de var väldigt länge sen man träffade båda :).  Sen skjutsade dom hem mig och jag ställde mig i duschen, sen blev de sängen, där jag somnade direkt :p.
Söndag 21/12
Vaknade för en stund sen, har inte orkar kliva upp än så jag ligger fortfarande kvar i sängen :) idag ska jag vara med Emil, får se vad vi hittar på, men nu ropar mamma att jag ska komma och äta, fyfan vad hon ska tjata om att jag ska äta, blir tokig..........

gud vad jag älskar dig unge, du finns alltid där, du är bäst <333333333333

Kommentarer
Postat av: Lena

ofc! :D<333

2008-12-21 @ 16:19:37
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0