fuck it !

Nämen är de ovanligt att jag är ledsen, jag är till och med ledsen/deppig på julafton, de är fan sjukt... De är ju nå fel. vill inte vara ledsen, vill bara fa bort här ifrån och ha kul skratta och inte änns tänka på allt jävla skit! alltid är de ju nå, varför alltid jag, de är en fråga jag nog aldrig kommer få svar på :/... Jag är ju fan patetisk och helt jävla blåst haha ojoj..

De finns seriöst inga ord för de hära, åh herregud, de är sjukt... Hur kunde jag vara så jävla dum att änns börja tro massa saker. Men varför? varför? varför? varför? varför? varför? de är också en förjävla bra fråga som jag nog aldrig kommer få svar på heller. känner mig typ sårad  och utn... äh skitsamma vem fan bryr sig?  orkar bara inge mer,  försöker men faller lika fort...

ännu en sömnlös natt.
sömnprblemen har kommit tillbaka för er som är intresserad

it tears me up



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah jag dör vad patetisk jag är !!!!!!! de är sjukt om något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0