The truth hurts

okej ja, då var julen över då. om jag får säga de själv så tycker jag att julen verkligen är överskattat, fråga mig inte varför men jag tycker de :s. tänkt hur jävla mycket pengar och skit man lägger ner på julen :o?  får typ skuldkänslor över hur mkt allt jag fått kostat :s. aja Nämen är faktiskt väldigt nöjd över allt jag fått, kan nämna lite saker jag fått,
- ett presentkort på en ny mobil :D ! jag säger bara yess äntligen ska den gamla mobilen bort, okej den är bara några månader gammal. Men jag älskar verkligen nya mobiler :D. okej aja
- En hem telefon till mitt rum som set ut som en sko =).
-Smink
-Smycken
-Godis
-Ramar
-Underkläder
-Pengar
-Ljus
-Biobiljett så de blir Twilight igen kan jag då lova er :D!
- En jätte jätte stor nallebjörn som jag verkligen älskar, de var nog den bästa julklappen ! helt seriöst. då har jag iallafall någon att mysa med på kvällarna då de är ensamt..
sen fick jag massa annat smått och gott :) Hur nöjd som helst. TACK FÖR ALLT !  Nä nu ska jag gå och mysa med min mamam och se en film :) Hoppas ni haft de en bra jul :). hejs..

Lite bilder från dagen :)
Såhär såg jag ut på julafton, inte så bra bild men den får duga !

TOMTEN, emilia, Bamse och mamsen :p

Den årliga bilden: alla baren med Tomten, haha :p

hemtelefonen jag fick :p

De här fick jag av Lena, and i LÖÖVE IT ! :D  <33

Nallebjörnen som jag fick ! åh gud vad jag älskar den, de är min nya kille så är inte singel längre.

sist men inte minnst jag och min syster, i love you so much ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0