Jag ska glömma,glömma dig och verkligheten

somnade väldigt tidigt igår för att jag var sjukt trött! Vaknade senare av att mobilen ringde, de var Gera som ringde och sa att dom skulle komma förbi,  trode inte dom var seriösa så jag somnade om, efter ett tag så fick jag ett sms att dom var hära, klockan var då 03 :s jag klev upp och märkte att dom verkligen var här, dom sa att jag skulle göra mackor åt dom så snäll som jag är stog jag och gjorde mackor klockan 03 trött som fan åt dom. Aja vi pratade ett tag sen for dom. Gick tillbaka till min säng och försökte att somna om men de gick inte så, men somnade tillslut :).  

Idag har jag inte gjort så mkt typ försökt plugga lite. skulle egentligen fara och baka med tjejerna från klassen men så blev de inte kände att jag var tvungen att plugga :s. Men Eric kom förbi för ett tag sen och åt frukost, haha han verkar ju tro att mitt hus är nått jävla mat hus, haha aja. Nämen vi har inte gjort så mkt chillat , sen har jag gjort min engelsk läxa ska snart börja med samhällsen, innan Gera och dom skulle komma.  Aja nä nu finns de inte så mycket att skriva ska gå och väcka eric nu, eftersom han har somnat i min säng :o !

lillskit !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0