Varje gång du ser på mig och ler slår mitt hjärta snabbare.

Var ju ledig från skolan idag som ni kanske redan vet :).  Men var ändå lika död när jag klev upp klockan 11 för att kämpa mig till ninas trafikskola för att köra min första körning. Jag var rätt så nervös ! haha men de gick väll bra, bara lite saker jag måste tänka på, och jag hatar verkligen att hålla händerna där vart man måste hålla dom, jag får panik, de funkar bara inte !  Aja Gunnar då som jag kör med... HAHAHAHAHAHA jag trode jag skulle spricka av skratt när han pratade med mig och instruerade hur man skulle göra, fyfan vilket jävla offer ! 

Efter jag kört gick jag till skolan för att hälsa på Lena och Maja som var på extra matten idag, strongt gjort av dom att orka de ! :) så satt och pratade och störde dom ett tag :). Sen så for jag och tränade, vilken känsla :D! haha nämen seriöst, de var underbart! :'D. men kände att allt inte var bra i kroppen, men ja aja. De var iallafall grymt skönt ! :D. och nu ligger jag här än en gång i min säng, och väntar på maat.  Sen ska jag duscha och sätta mig ner och ordna upp lite läxor, de behövs !... Nä nu ropar pappsen att de är mat, vi får höras, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0