You're keeping my hope up, just to bring it down again

Tisdag!
Var så sjukt trött i morse så jag visste knappt vart jag var! så tog mig en liten sovmorgon och missade datan, förlåt ulf,  jag vet att du redan hatar mig :p haha! aja sen matten så tog de typ 40 min för att leta upp en jävla penna att skriva med, för hade slut stift i min penna, men som sagt efter 40 min lyckades jag få tag i en penna, fast orkade ändå typ inte jobba :s..  aja sen nk:n haha vilket skämt, vi håller på med ett grupparbete och våran grupp är ju bra, ehm ... haha ;D ! nämen aja gick på stan ett tag efter skolan tills mamsen kom och hämtade mig för att vi skulle på möte med hockeyn, ett jävligt onödigt möte som varade i kanske en halv timme? efter de började vi jobba... Våran kiosk är ju störd haha antingen så snackar vi sex / snuskiga saker eller så pratar vi typ inte alls  :p Nämen alltid lika trevligt ;p.  Måste ju bara säga lycka till Malin i morgon ; D !! thihi. Min hjärna har verkligen inte fungerat idag när jag stog i kassan, var helt i min egen värld, som jag helst ha kunnat leva i ist för verkligheten... Aja efter jobbet så var jag med Gera och Eric ett tag, hm ingen kommentar!  och nu ligger jag i sängen och håller på att frysa ihjäl, funderar på att gå och ta mig en dusch för att förska få upp värmen i kroppen men de kändes allt för jobbigt :s.. aja nämen vi ser ju !  Måste bara få berätta att jag är ledig i morogn :D, de är fan de bästa jag veeeeeet , så lycklig :D ! men får ändå inte sova länge ska och köra med körskolan klockan 13.00 :s.  jag är typ nervös, men de fixar sig :). Haar funderingar på att fara och träna efter jag kört, eller har inga funderingar jag ska rättare sagt fara och gymma ! Jag har PANIK. och jag vet jag får skylle mig själv mne jag måste verkligen.................... aja nä nu sängen !

Why...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0