Cry away the hours till the morning light.

Ja som sagt så for jag till Boden igår till Adam :) haha hade liiiiiiiiiite problem och panik vart jag skulle kliva av :s tanten som satt framför mig satt och skratta åt mig när jag sa till Lena i telefon att jag inte visste vart jag var och vart jag skulle kliva av, var sjukt rädd att jag skulle fara förbi boden haha (a) aja men jag hoppade iallafall av där vid tågstationen, och tydligen så hoppade jag av på fel så jag var tvungen gå en bit haha ! som ni kankse inte vet så är Lena, Hanna och Maja påväg till göteborg, och de coolaste var ju att deras tåg hade just stannat i boden för en paus då jag kom med bussen, så jag fick träffa dom :D:D:D ! stannade och prata med dom ett tag, sen begav jag mig in till stan för att träffa Niklas och Adam =) Vi chillade ett tag på stan innan vi gick hem tilll Adam där vi myste på, sen gick vi in till stan igen och då träffade vi David och massa andra av deras kompisar, dom känner ju förfan hela boden :o haha !  Sen gick vi och köpte korv och vandrade vidare till Adam igen :)
Jag har  nog aldrig skrattat så mycket då Adam och Niklas ljög om att David hade skitit på sig under en fotbollsmatch, fyfan vad jag skratta, men ni fatttar inte hur jävla kul de var ! ;p. och alla jävla fula kommentarer Niklas helt plötsligt kunde få ur sig hahahaha fan vad kul =D !  Sov över hos Adam, mycket mysigt ;D  HAn har typ världens gulligaste lillasyster och mamma :o naaw ! :')  Jag har ett brännmärke mellan mina fingrar, OJ UNDRA VEMS FEL DE KAN VARA ? :o  Jag hade iallafall jätte kul, så sjuk humor dom har :D !! haha. oj nu har jag skrivit mycket :o ska gå och duscha nu sen kanske se en film eller nå får se vad som händer =)

måste bara säga, tack Lena för att du alltid finns där !
So don't you fear even if you're miles away I'm by your side <3



soon you will be gone and you will find another and just forgett me.

Kommentarer
Postat av: evelina

Vill du bli "Dagens blogg" i min blogg?

Spana då in inlägget "You wanna be the blogg of the day?"

för att ta reda på hur du kan bli det!

2008-07-09 @ 14:25:42
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Adam

<3 : ) haha vi ljög inte om David, vi skojades bara : )

2008-07-09 @ 15:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0