Det svåra är inte dagen utan det är natten

Jag måste bara få säga, fyfan vad gullig du är fredrik Nilsson, helt sjuukt !  Jag älskar dig brorsan <33
.. och johanna förlåt, förlåt helt seriöst jag vet vad du tycker , men de är så svårt att förklara :/ du är min
bästa vän johanna de vet du och de kommer du alltid att vara vad som än händer , de vet du. du är så sjukt underbar
och jag fattar att du bryr dig. Minns du den dära gången då min mamma sa att hon aldrig sett mig så ledsen och du kom in i mitt rum för att få mig gladare, fast att du inte sa så mycket, Så kändes de ändå bättre av att bara se dig och få krama dig! du fattar inte hur mycket du betyder för mig !  Jag älskar dig mest <3






Nu sitter jag än en gång i min säng och gråter,
finns inga ord bara tårar, tankar. och sömnlösa nätter Vet inte vad jag
ska skriva, men jag önska att jag var liten igen då allting
inte betydde lika mycket, då man inte hade så många bekymmer.
Eller att bara försvinna långt bort härifrån, att lämna kvar allting
och börja om på nytt. Tänk om allting vore så enkelt, men nej nu är
allting så jävla komplicerat, och hur mycket man än försöker så bli ändå alltid
allting fel...


Kommentarer
Postat av: johannaa

I love you!

2008-07-11 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0