it´s getting darker and darker.

Namn: Sara Larsson
Skostorlek: 35-36
Hårfärg: jadu en bra fråga, typ blond? :o
Jag blir glad av:  de mesta :D

Vem kramade du senast?: Min pappa :o
Vem ringer du när du är arg/ledsen?: Tove <3
Vad skulle du behöva nu: En kraaaaaaaam...
Vilken tid gick du upp idag: 09.00 :o !!!!! :'/
Vad var det första du sa i morse?: Tove, jag ska ju jobba idag :o !!!!
Har du sovit i din egna säng inatt?: nej inte de ;D


Senaste personen du skickade sms till: Adam.<3
Senaste personen du fick sms av: Tove <3
Senaste personen som du ringde till: Adam <3
Senaste personen som ringde dig: Tooveeeeee :p
Senaste personen som fick dig att skratta: Tove, haha helvette vad mycke Tove de blev ;D
Senaste personen du hörde sjunga: Tommie HAHAHAHAHA !!!!!!
Senaste personen som fick dig arg: hm, Adam :p
Senaste låten du lyssnade på: Ingen aning :s
Senaste låten du laddade ner: Vet ej :p
Senaste tv program du tittade på: One tree hill, eller är de ett tv program?
Senaste personen du tänkte på: Adaaaaaaaaaam <3
Mer värt en guld: Tove, Johanna, Lena resten av alla mina vänner , familjen :)


Kommentarer
Postat av: Adam

Senaste personen som fick dig arg: hm, Adam :p hahaha

2008-07-14 @ 19:10:20
Postat av: Anonym

du är värd guld hun!<3

2008-07-14 @ 22:03:50
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0