It´s hard for me to let it go :/ .

Jag är typ helt glad nu :D
och jag vet nog vad de kan bero på HAHAHA ! nämen de ska vi inte änns prata om, Tove vet ;D
haha aja har nyss kommit hem från träning, fyfan vad vi tränar de är sjukt träningar hela tiden, men aja de får mig på bättre tankar iallafalll =). aja på torsdag ska vi träna med piteås div 1 lag , typ jobbigt de kommer bli, men aja =) sen ska jag nog tillbringa min helg i Boden med Adam :) ska dit i morgon också , längtar de var sjukt länge sen jag träffa han :/ sötnooosen <3 :). Nä nu måste jag skynda mig att duscha så inte Tove börjar dampa, ska tillbringa min natt hos henne ! de kan behövas, i need to talk ! :) och jag saknar henne :/ <3 ! aja ska försöka få med henne till ICA för att köpa godis eller nå men  de är inte de lättaste kan jag ju tala om för er, så lat tjej alltså ! hahaa  men älskar henne ändå =D
aja NÄ NU SKA JAG DUSCHA !!!! PUSSSPUSSSSSSS HEJDÅÅÅÅÅÅ !! :D:D hjälp, vad händer? är typ glad hahahahahahahahaha åh nej :D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0