sooner than it seems life turns around

Sov  över hos tove onsdag till torsdag också. kulkul.

Var hos Adam igår då, lika mysigt som alltid : )
Fööörutom att jag typ har tuuuusen fucking myggbett , får panik !! :o.

Tack Lena för sitt stöd HAHAHAHAHA åh jag trode jag skulle dö, helt seriöst :o !
haha lite små roligt :D Hon frågade också om jag ville följa med till någon ö med sand eller vad de nu var i morgon haha :D och jag tackade ju antagligen ja !! :D sviiin jälva kul , och dom har tydligen lovat underbart väder, och de gillar vi :D :D:D !! tack <3

aja just nu gör jag inte så mkt ligger på vårat tak och solar, de är ju sjukt fint väder idag, och jag håller på dö av varme :o haha :P .

Can't sleep
all my toughts are spinnin' round in my head!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0