When you breathe I want to be the air for you

Adam själv har varit in och skrivit en mening,  hahah!

igår måste jag bara få  säga att jag städade uppp mitt rum, med lite hjälp av min mamma, såå nu Johanna är mitt rum hur rent och fint som helst ;) haha ! insåg även att jag sover med 9 kuddar :o.   Aja  har inte sovit en blund på hela natten ADAMS FEL !! nä jag skoja bara :) De är ju sjukt, hur länge vi snackar i telefonen ;)  Vid 08.20 ringde tommie mig och fråga vad mitt fel var och att jag var sjuk HAHAHAHAHAHAHAHA fyfan vad kul de var höll på skratta ihjäl mig när jag svaradr och de första han sa var: 
- Vad lider du av?
hahahahaha !  bara för att jag hade varit uppe hela natten, sjuk han är ;D !

idag så ska vi till skellefterå med fotbollslaget och se SVERIGE-USA, de ska bli kul :)
ska försöka frächa upp mig så att jag inte ser helt jälva cp störd ut :).

I AGUSTI just innan skolan börjar far jag och johanna utomlands :D ! 
ingen längtar mer än vad jag gör de är sjukt !! tänk bara att få ligga på strande, sola, bada, äta glass
utan att frysa, UNDERBART ! funderar även på att inte komma hem, att jag stannar kvar där ett år ! :)

OCH TOVE DIN TÖNT JAG SAKNAR DIG !! <3


Kommentarer
Postat av: Lena

MEN ÄR DU STÖRD! DU SKA INTE STANNA NÅGONSTANS! FATTARU!

2008-07-05 @ 20:29:08
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
Postat av: Adam

Du stannar inte där borta, sen äre inte mitt fel att du pratar hela jävla tiden : /



PUSS

2008-07-05 @ 23:08:46
Postat av: johannaa

men antagligen så stannar vi där borta. vi missar bara flyget. hur lätt som helst:)

2008-07-05 @ 23:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0