Take me away.

åhnej jag vet inte vad jag ska säga :'(
Ja dum/idiotisk/störd som jag är bestämde jag mig för att färga mitt hår brunt :| !
så jag och tove for till ICA och köpte en chokladbrunfärg ! Tove började smeta ut färgen,
och efter ett tag så säger hon
- Sara SHIT de är RÖTT  som fan !!!
Kände hur paniken spred sig !!
aja vi väntade i 30 min innnan vi sköljde ut de med förhopppningar att de inte skulle vara så mörkt !! 
 När de hade torkat så skulle jag kolla mig i spegeln, blev fan rädd för mig själv :O !!!  Jag började gråta
när jag gick hem från tove med tanke på hur ful jag var :'( depppig tjej !! aja de blir välll bättre sen när man vant sig hoppas jag !!  Men sen när jag kom hem gjorde jag ju ett ännu störra fucking helvettes stort misstag med mitt hår,
så nu är de dubbelt så fulare :'(  så de blir mössa på jobbet i morgone !!!  ååååh ska gå och kväva mig i kudden nu :'(
Men tack tove att du orkade färga de på mig <3 :)
och tack för er andra som orkat lyssna på mitt klagande :/  <3
ååh mitt blonda hår :'/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0