När jag sluter mina ögon för dagen är du den som jag tänker på.

haha åh har typ sovit en timme i natt :o. haha har typ snackat med Adam heeela natten ;p, men de var treevligt som alltid :P  Han säger att han hatar att prata i telefonen, men ändå snackar han med mig, naw =) hah !
nämen blev till och med väckt i morse , de suger !  aja for på stan men syster , TRO DE ELLER EJ  MEN JAG KÖPTE EN NY BIKINI på lindex =p haha. länge sen jag köpte nå nytt fan :o ! aja nu sitter jag bara hemma och är sjukt trött, ska träna snart , bläää. aja sen ikväll så ska jag på bioo med Lenis :D  KUL , svin länge sen jag var på  bio =p och jag saknar lena :/ <3 så de blev alltså ingen SAWnatt med killarna, im sorry :/ :p

vi for aldrig till klubbviken heller för de regnade i morse :/
så vi far i morgon ist =D


Kommentarer
Postat av: Tommie

Kul och vara ensam hemma efter 4 saw filmer, snart kommer dockan och säger "I want to play a game"!

2008-07-03 @ 00:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0