I can't stop, stop my heart.

I sista sekund så bestämde jag mig att stanna hos Adam ist för att fara hem (ett bra beslut). Så sa hejdå till Lena och Maja och vandrade mig hem till Adam, där han låg bakis i sin säng , skyll dig själv ;) haha nämen vi låg och myste en stund i sängen innan vi for ut, vi gick på en lång kvälls promenad, han visade vart han hade växt upp och vart han hade lärt sig spela fotboll osv. haha söt han är : ) !! När vi kom hem igen så låg vi och såg south park haha innan jag skulle ta bussen hem.
Det var som tänkt att jag skulle ta bussen som gick 22.35 (trode jag) så när vi satt där och väntade och klockan blev 22.45 så kom vi ju på att de är söndag :o ! hahaha och sista bussen gick 21.35. otur ;) ! snäll som Adam är fick jag ju sova över hos han. Som kvällsfika så stekte han hamburgare till oss båda, fan vad gullig han är :)!  Men de gulligaste var ju ändå attt han väckte mig för att han inte kunde sova, han var lite nervös för han skulle till tandläkarn 08.10 på morognen :o.  Han trode han skulle få rycka sin visdomstand, haha märkte inte när han kom tillbaka från tandläkarn, var typ helt död ;p men de gick tydligen bra och han behövde inte rycka nå tänder :) haha !  for då hem efter ett tag :// :( !
höll ju nästan på glömma att säga att jag har brännmärken på min hals och mina fingrar , undra vems fel de kan vara :o haha åh jag fick panik !! :D

  <3

Kommentarer
Postat av: Adam

Jag är inte gullig, jag är häääftig ! du skämmer ju ut mig ! :O

2008-07-29 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0