Without you I'll never feel the love inside of me.

I torsdags så efter att jag hade jobbat så for jag till Lenas stuga ute på halsön :D
svin länge sen man träffade den snyggingen <3 !  Fyfan vad kul vi hade haha, de blåste typ ganska mycket så då tog vi båten och for ut till alla stora vågerna :O ! hahahahaha fyfan vad vi flög och skratttade, vi blev ganska blöt ! :D haha
aja efter de så bastade vi, så skööönt, länge sen jag bastade, våran har gått sönder :( aja efter de så tog vi på oss våtdräkterna och åkte ring baki båten hahahahahaha fyfan vad kul de var, sjukt ! och ni skulle sett hur mycket jag flöög !!
sen så tog vi oss en paddlings tur  till en annan ö, spännande :D ! nämen Lena sa att de inte fanns nå djur på ön men jag vet att jag hörde en bjöörn :O ! aja vi stannnade kvar på ön ett tag och pratade, myysigt =) sen paddlade vi tillbaka och jag var tvungen att fara hem och packa, för skulle på träningsläger. :( Men hade en sjukt kul dag/kväll som jag alltid har med dig Lena  <333 :D
Kommer bilder på pixbox =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3333333333

2008-07-20 @ 23:12:43
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0