I can´t stop thinking about you :/ ..

Kom just hem från stan , var där med Johanna =)  Jag som inte brukar köpa nå  köpt fan tre linnen , och någon ansiktskräm : ) LENA JAG HITTADE ETT GULT LINNE SOM JAG KÖPTE :D:D:D !! ! fatta länge jag sökt :o ! aja men nu har jag iallafall köpt de :).  ikväll så ska jag och Johanna också fara ut och springa, fyfan vad hurtiga vi är =D sen är de ju the ring2  23.20 ikväll, som man måste se :)

och igår var de typ en mördare som försökte klättra upp på min balkong och tänkte stycka mig :o OCH VART VAR DU LENA !!! DU SKULLE SKYDDA MIG FÖR ALLT SÅNT :O Nää men du var i jävla gbg och hade kul medans jag låg helt ensammen och livrädd i min säng :o :/ !!!! men jag överlevde , där hade du jävligt tur lena , för om jag hade dött hade jag kommit och spökat hos dig !! hahaha ! ,p I miss you so, seems like its been forever that you've been gone <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! FÖRLÅÅT! ska aldrig hända igen :O

och MISS YOU!!!!! <333

2008-07-11 @ 19:56:29
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0