So far away from where you are.

Kom typ hem från tränngslägret för ett tag sen, de har varit  roligt och mysigt, men jobbigt,  de känns jävligt skönt nu när de är över :).  Brun har man också blivit :D:D !! 
Jag har faktiskt mindre träningsverk än vad jag hade trott att jag skulle få :o , men allt kommer väll i morogn eftersom vi körde värsta fyspasset idag . sjukt jobbigt :s.  Men man har fått skratta mycket, och speciellt igår när MalinL och jennifer bjöd på en dansuppvisning ;D hahaha åh jag dog :')  Nämen de har varit en bra helg =) .Är sjukt trött nu, och har svin ont i skallen, åh bara jag inte blir sjuk :( !!!  aja ska gå och lägga mig i sängen och se någon film tills jag somnar :)
haha !!
Nu är jag typ brunare än dig Adam :p.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0