you ruin my life, i hate you.

Måste bara få säga att Adam var svin gullig hela kvällen igår :)<3

aja ännu en jobbande dag , och  den här dagen var den jobbigaste dagen någonsin :/ !
VI FICK RÖJA  SLY :| , trode han skämtade först, men inte de !!!!!!  och jag hade ju bara kommit till jobbet med foppa toffler, så var jag tvunegn att gå in i skogen  där de KRYLLADE AV MYROR , med mina FOPPA TOFFLER :'/ !!!
och när jag kollade ner på ena min fot så var de SVIN många myror som klättrade, FICK PANIIK !! sprang upp till vägen sparkade av mig foppa tofflorna, men märkte att de fortffarande var fullt med myror kvar på sockan,  tänkte inte så mkt att de var en såg jag hade  i handen så började slå med sågen på foten, när alla myrorna var borta insåg jag hur jävla ont i foten jag hade :O!
Och när jag och johanna skulle fara och hämta stövlar insåg jag att de hade blödig igenom sockan :( de sved jätte mycket, och har typ helt ont nu :( !

och sen när jag och Johanna skulle gå till ica och köpa cola, så vare typ värsta gamla gubben som filma oss :o uuh pervo !!!

De har typ varit helt fint väder idag, UNDERBART ! :)
Men är fortfranade helt deppprimerad över mitt hår, vad fan ska jag göra, de är ju sjukt slitet redan :o men ska nog göra blonda slinger i de ikväll, fast skulle inte förvåna mig om de blir orange då eller nå annat skit helveette  :'( !!!!!!!!!!


okej nu ser de ut som att jag tagit kortet själv, men de är johanna som har tagit de :p
ÄLSKAR ATT SOLA ! :D <33

Fyfan vad duktiga vi var !!!!! :P
ÅÅÅÅH ÅNGRAR MIG SOM FAN :'(:'( !!!
Johanna blev UTÄGD i basket haha ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0