Don't close your heart to how you feel

Onödig skoldag... :s men de har väll dom här sista dagarna också varit :s.
Aja gick till slöjden och fick veta mitt betyg VG haha så om ni villl ha någon som villl sy era kläder så är de ju bara att ringa mig ;) !  sen så hade vi svenska och där skulle vi typ bara svara på 6 fråger om hur vi tycker att svenskan har varit de här året , Sen så slutade vi, så vi gick in till staaaaaan i de underbara vädret =) där lämnade jag tyvärr mina underbara kompisar och gick omkring på stan med Johanna och Mimmi =D Jag köpte ett linne eller ja vad man nu ska kalla de haha =) . sen efter att vi gått på stan ett tag så skulle mimmi hem, så jag och johanna bestämde oss för att gå hem, hurtiga som vi är :D haha ! men när vi gick förbi järnvägsgrillen så kunde vi inte hålla oss, så vi gick in och tog en strips meny hahaha åååh ! :')  MEN JAG SKA FARA UT OCH SPRINGA IKVÄLLL!
Sen när vi hade gått över malmudsviadukten så kom vi fram att vi orkade fan inte gå hem så vi satt oss på bussen hem haha ,  vi är såå duktiga :D ! <33

FÅR JU INTE GLÖMMA ATT SÄGA ATT JAG FICK VÄLRDENS SÖTASTE GREJ AV LENA IDAG !!
haha naaw de var som en skolavslutningspresent. söt hon är :') Du är så jälva underbar Lena, de går itne att beskriva med ord ! <333 kommer nog aldrig kunna tacka dig tillräckligt mkt för allting <3
och tack för att du peppade mig att göra sista uppgiften till skolan om inte du hade gjort de hadde jag inte idaas lämna in den <33333333333333333333 tusen hjärtan till dig gullet <3

Kommentarer
Postat av: Lenaa

bara för att du är värd det babe

2008-06-03 @ 16:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0