du är söt :$ :p

Första dagen med fotbollsskolan :O
hahahaha LÅT MIG DÖ !!!! seriöst  alla barnen ojoj !
jag är heeelt slut ! vi had en kille i våran grupp som heter TObias asså seriöst ni fattar inte hur jobbig den pojken är :O !!!!
och HAN TYP VÅLDTOG MIG :O HJÄLP !! han hoppade på mig och pussade  mig på MUNNEN :O!!!! sen när han hade hoppat på mig och alla andra barn stog och hölll fast mig så var de en kille som bah:
- ÅH DOM KNULLAR !!!
öhm what  :O !!!!
trode inte änns 9:åringar var så ? =o..
sen ritade han en teckning och skrev jag är kär i dig ! haha
MEN DE VÄRSTA VAR JU I SLUTET AV DAGEN SÅ KOM HANS KOMPIS FRAM TILL MIG BAH
- får tobias chans på dig?
jag:
- öhm.... eh..
Mange, tobbe, korpi:
- Men de är klart hon säger jaaa 
oså sprang killen och berättade de till tobbe och han blev typ svin glad, haha åh nej så nu tror han att vi är tsm :o hjälp !
ååh och han är svin kaxig om man säger åt han så han bah men brydd och? jag bryr mig inte. asså helvetes jälva fucking fitt unge ! fan vad less ! blir helt galen seriöst jag höll typ på att strypa han (a) nämen ååh tänker typ gå och hänga mig !!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

mm, här vad man söt :o

2008-06-09 @ 20:48:45
Postat av: A.J

HAHAHAH omg! Sara got a boyfriend ;D

2008-06-10 @ 14:22:19
URL: http://goldpainted.blogg.se/
Postat av: mange

Hahah, vet nog att du vill ha han. Efter idag gillar han nog inte mig.. (hoppas)

2008-06-10 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0