Everyday you've got to live for what you believe

Dagen började med att Simon ringde och väckte mig klockan 11 :o haha!  men de var lugnt somnade om efter att han ringde till typ 12.30 :) efter de steg jag upp och åt frukost :D sen städade jag mitt rum, OERHÖRT DUKTIGT av mig :D sen efter de for jag ut och sprang i en timme drygt, ännu duktigare :D. Sen gjorde jag mig iordning för jag började jobba 16.00. hahahahahahahahahaha de var länge sen jag garvade så mkt =o sjukt kul hahahahahaa ojoj ! Vi gjorde typ ingenting, målade och stoppade in alla grejer och städa lite, vi skulle sluta 21.00, men vi jobbade över typ 2 timmar :ooo ! Så Gurra bjöd oss på max :D fan vad gottt de var ! så de var ju snällt av han, fan vad skön han är alltså ! haha :D

aja nä nu ska jag hoppa i sängen sviiin trött , börjar ju 10.00 i morgon till 16.00 , men tror vi kommer sluta tidigare för Gurra skulle på match :D !  så aja sov gooootttt :D


A life without taking chances
Is no kind of life at all
You've gotta stand up for something
Even if you might fall
Gotta take that road wherever it might go,
No matter where, no matter what


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0