Fotboll är livet <3 :)

Har haft träningsläger från lördag till söndag, mysigt men JOBBBIGT SOM FAN haha ojoj :)
Lördag hade vi typ fys i två timmar :s.. ojoj. sen efter de så la vi oss och soooolade :D sen kom vi på att vi ville ha godis haha så vi gick till storheden och tillbaka (8km) bara för lite godis :O omg ! sen hade vi fotbolls träning, sjukt tunga ben efter fysen som var extrem jobbig.  sen sova och upp tidigt , och eftersom att de regnat hela natten så fick vi typ inte vara på planen så vi for ut och sprang typ 8 km :O  och de var itne lugnt tempo, fyfan ! haha. sen när vi hade sprungit klart så körde vi fotbollstennis :D svin kul ! vi körde tävling haha, de gick inte så bra för mig och Sandra :D haha! aja efter de så hade jag match på kvällen :O!!! och ni kommer aldrig förstå hur jävla ont jag har i min kropp fyfan de är sjukt ! vi hade då träning igår också, och Sten erbjöd sig att massera mina LÅR :O
ÅH HERREGUD VAD ONT ! aldrig varit med om nå varre seriöst, jag grät haha fyfan !!  de är sjukt ! men de blev iallafall lite bättre efter de, kändes lättare att springa så =)  Men helgen har varit rolig :D <3image19

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

På den här sidan har du chans att vinna en resa för
35000 kronor!!

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/8644

2008-06-03 @ 16:12:09
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0