I'm not a perfect person..

TISDAG
Andra dagen med ungjävlarna ...  men jag måste säga att de var bättre än i måndags, vi spelade match mot pojkar 98:a alltså dom var ett år ääldre än våra grabbar, och vi vann ju lättt, haha ojoj ni skulle hört hur mkt jag skrek haha ! (hade ju slagit dom om dom inte vann) aja dom blev iallafall svin glada för att dom vann, man kunde nästan tro att dom hade vunnit någon jälva em final.. åååh, sen skrev TOBIAS en lapp till mig där de stog "Du kan vara dum ibland, men jag är kär i dig ändå" ÅÅÅHÅ DÖÖÖ !!!!!!!!!!! .. aja efter  fotbollsskolan skyndade jag mig hem och åt sen träning =) sen fort in i duschen och ut till måttsund när Lena satt och väntade på mig :D

Vi hade bestämt att vi skulle se Sverige matchen tsm =D Lena hade varit och köpt jordgubbar med choklad, så vi doppade jordgubbarna i choklad SVIN JÄLVA GOTT :D hahaha och lena är helt gullig under matchen bah:
-Varför buar dom när dom sverige har bollen, DE KAN DOM JU INTE GÖRA :o
Jag:
- ehm lena de är nog greklans fans som buar..
Lena:
- MEN VARFÖR?
Jag:
-Öhm jo dom vill nog att Grekland ska vinna?
HAHAHAHA !!
och sen bah:
Lena:
-VARFÖR SPELAR DOM UT BOLLARNA HELA TIDEN FAN VAD LESS JAG BLIR !!!
Jag:
- lena assså dom vill ju inte att de ska bli mål, och de är ju inte meningen varje gång.

och sen hon bah
-sara vilken planhalva ska sverige göra mål på?
hahahahahaha fråga hon hela tiden HAHAHAHAHAHAHA åååh :') SÖT HON ÄR HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHA
LÖRDAG 18.00 SVERIGE-SPANIEN JAG OCH SUPORTEN LENA JOSEFSSON ÄR PÅ PLATS :D


Kommentarer
Postat av: lena

HAHAHAHA! inte så lätt att hålla koll på planhalvorna när dom byter helaa tiden....haha

2008-06-12 @ 21:09:26
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0