Människor är som pusselbitar de finns alltid två som passar ihop.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
ÅH JAG DÖR !!! HAHAHAHAHAHAHA LENA FYFAN VILKEN HUMOR VI HAR HAHAHAHA SEIRÖST JAG KISSAR PÅ MIG HAHAHAHAHAHAHAHAHA !

Lena säger:

jag har kramat han DEN DU! HAHAHA

S.LARSSON // säger:

VA

S.LARSSON // säger:

ORKA

S.LARSSON // säger:

hahaha

S.LARSSON // säger:

GE FAN I MIN KILLLE !!!

Lena säger:

hahahahaha!

Vi hade sånahär kramlekar i skolan! HAHAHAHA


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA SÅ JÄVLA KUUUL !!!
SERIÖST HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA JAG KAN INTE SLUTA SKRATTA SERIÖST HAHAHAHAHAHAHAHAH! och DE DÄRA  MED TÄLTET HAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ÅÅH =') <333


Kommentarer
Postat av: LENA

HHAHAHAHAHA; JAG GRINAR! HAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAA

2008-06-09 @ 00:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0