I’d climb a mountain just to hear your echo.

ååh nej :/ ..
mamma och min låtsas pappa ska sova i älvsbyn i natt och alla andra sover hos min pappa, men de är helt mörkt och läskigt och allt ute nu så vågar inte gå hem till pappa så ska sova HELT ENSAMEN I HUSET , ååh nej :( ingen serilst ingen fattar hur rädd och hur mkt jag hatar att sova/vara själv, usch :( !  åh seriöst de går inte att beskriva min rädsla, kommer aldrig våga sova.. Anton sa att han hade kommit om han inte varit skuk och låg och sov, snällt av han iallafall:)<3
aja får väll försöka överleva natten, ni märker ju om jag dör eller inte :/  tänk om de här är min sista natt !!! :o åh nej :'/
om jag jag dör nu så kom gärna på min begravning ! <3.

Har nyss pratat med Sofie om hur störda killar kan vara ! asså åh blir helt less, dom tror typ att man kan behandla en tjej hur dom vill och sen skita i en, så patetiskt ! du ska se att de blir bra, du är värd någon mycket bättre :) <3

nu ska jag typ gå och hitta på nå, ingen aning vad, finns inte så mkt att göra när jag inte vågar gå ut ur mitt rum :(
och jag är typ törstig men vågar inte gå och dricka, tur att jag borstade tänderna då min lillebror var här :D haha

Kommentarer
Postat av: daavd

kom ihåg va jag sa. somna fort så vaknar du säker o orädd snabbt ^^

2008-06-24 @ 05:27:24
URL: http://daavd.blogg.se/
Postat av: Peet.

Kul blogg! =)

2008-06-27 @ 00:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0