It's like moving mountains

Jag sov hos tove från tisdag till onsdag , länge sen sist faktiskt :/. Aja vi hade ju kul som vanligt :D hahaha sjuk tjejen är alltså hahaha ! but i love her :D<33 nja sen har de väll inte hänt så mkt sist jag skrev :p

Sen idag iallafall så följde jag med till Piteå för att se när min lille bror spela match, snäll som jag är :).
Dom vann faktiskt med 4-1 OTROLIGT ! till och med mot norrmän ;P blev imponerad :D (y).
aja nästa match är klockan 23.00 så får se om jag ids  fara för då kommer vi hem typ vid 1 :o och jag har samling i morgon klockan 11.30 så får se =)  de är ju mot BAIK, måste ju tagga ;) haha !

jo juste jag har bestämt mig att jag ska fara och hälsa på Lenis när hon jobbar på måndag =)
ge henne lite underhållning ;D haha ! sen så ska jag och hon på bio på onsdag MEST TROLIGEN :D ! <33


Kommentarer
Postat av: Lena

FOLK! det är vass!! hahahahahahahaha! OMG.

jaaaaaaaaa, fan vad kuuuuuuuul :D:D:D:D:D:D:D<3333

2008-06-27 @ 22:58:44
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0