How long will i be waiting to be with you again?

Jag var ju på boden alive med johanna =D  fyyyfan vad kul de var !!!
När vi kom fram till hennes moster så for vi och hämtade upp Niklas och David sen for vi till Adam där massa var :D
Lite små skämmigt i början när man inte kände någon bara Niklas men efter tag så var de itne alls skömmigt, kul att lära känna nytt folk :D aja först så var vi då hos adam till jag vet inte vad klockan var. Men sen gick vi in till området där vi träffade massa folk och så hahahaha ! började även att gråta för jag trode jag hade tappat min mobil haha! men sen bad niklas mig att kolla i mina ficker på shortsen och DÄR VAR DEN ! hahahahah !  aja seen så åkte vi och bestälde skrovmål :D ! sen for vi hem. hahahahaha då började jag och johanna fula oss hahahahahaha fyfan jag dog !! nämen de var grymt roligt :D inget man glömmer haha :DD !!!

Är du nöjd nu Tommie? ;D
Johanna och amina =D
Jag älskar dig mest Johanna Nilsson <3

Kommer mer bilder på pixbox sen saaraL :D!


Kommentarer
Postat av: Tommie

Ganska nöjd:)

2008-06-30 @ 17:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0