they didn't wanna play with us..

OMG OMG OMG !!!
Jag var nyss på ormberget och körde vårat träningspass, och när jag höll på  springa där så såg jag först en gubbe/kille gå inåt mot skogen, man såg inte hans ansikte eller nå bara ryggen som gick inåt, han gick inte änns på någon stig, kände lite rädsla, men tänkte inte så mkt på de så forsätte att springa sen efter ett tag HÖRDE JAG VÄRSTA LJUDET , alltså de går itne att föklara de var helt sjukt , och de var itne en fågel jag lovar !  kände panik inom mig, men jag försökte att inte tänka på de, och efter ett till tag hörde jag de igen, och igen och igen KÄNDE PANIKEN, och började tänka på filmen THEM ! dom som har sett den FATTAR och den är fan baserad på en verklig händelse fick panik,  började springa fortare ! ringde lena men hon svara inte !!!!! hade sjukt mycket panik, helt ensammen ute i skogen :ooooo!! ,  och jag hatar skog :( och jag hörde ljudet typ flera gången ringde lena igen OCH HON SVARADE, typ LYCKAN ! Jag försökte berätta för henne vad som hade hänt men  de gick inte så bra, hade sjukt mkt panik och var lite anfådd !!  men efter ett tag så förstog hon, hon började idiot förklara mig att jag får skylle mig själv för att jag har sett filmen två ggr och att jag är ute själv och springe! haha tack för medlidandet tjejen ;) nämen jag sprang fort som fan och efter ett tag var jag framme !! TACK GODEGUD !!! seriöst ja trode typ jag skulle döö, trode verkligen att barnen skulle komma och bah "Du  vill inte leka med oss" ! ååh var sjukt rädd !! :'( 


Kommentarer
Postat av: Maja

åh neeeej, gud så läskigt :( tack och lov så överlevde du. Puss på dig!

2008-06-30 @ 21:16:04
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHA! men jag var dödsrädd! hahahahahaha, försökte bara låta som om jag inte trodde på dig för att du inte skulle få mer panik! hahahahaha

2008-06-30 @ 21:37:46
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0