Every time that I look in the mirror I die a little inside.

Ikväll så har jag först varit på ledarutbildning  med fotbollen från 18.00-21.30
men vi fick sluta en halv timme tidigare :p så for till Tove och såg på de senaste one there hill programet !
åååh jag dör för att de är så jävla fucking bra, jag har nog aldrig i hela mitt liv sett någon så jävla bra serie än den :o
sjukt, JAG ÄLSKAR DEN !!! jag är fan beroende av de :s :p.

aja är fortfarande sjuk :/
och har ont i ryggen.. men jag ska ändå träna i morgon och jag längtar som fan för de var sjukt länge sen jag tränade =p
OCH I MORGON HAR VI INGEN DATA, LYCKAN I MITT LIV !!!!image3
och jag fick G på matte nationellla ! fyfan vad skööönt !

aja nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink och lägga mig i min säng och mysa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0