Is this the way that it supposed to be?

Idag var vi lediga från skolan fan vad skönt :D
så jag for till den underbara Lena i måttsund, för hon hade erbjudit sig att hjälpa mig med de jag har kvar i skolan, så gudomligt snällt :) <3 få var framme hos henne vi 13.00 =) och vi satte direkt igång att jobba haha, så nu har jag gjort klart både Sverigedemokraterna och fördomar, HALELUJA :D ! Äntligen säger jag bara haha ! TACK LENA DU ÄR BÄST !  utan din hjälp hade jag nog aldrig idas lämna in de haha ! :).  nu har jag bara en uppgift kvar att göra de är sv/mdk/sh uppgiften :/ USCH ! men aja ska iallfalll försöka göra den =) . men iallafall eftr att vi hade pluggat lite så tog vi moppen och for till kiosken och köpte lite godsaker för att vi hade varit så duktiga, sen for vi tillbaka och forsatte, sen bjöd dom mig på mat, mmmmmmh vad gott :D !  sen efter de så började vi gå mot bussen för att åka in till stan ( jag skulle hem, och lena skulle träffa Amanda ) och när vi gick där på vägen så såg vi bussen Lena bah:
- BUSSSEN :O HELVETTTE !!!
och jag:
- SPRING LENA SPRING !!! och satte igång att springa hahaha
snäll som han var så väntade han på oss haha :D !
Sen så väntade jag med Lena i stan typ i en timme för att Amanda skulle typ komma då eller nå haha :)
De var mysigt vi satt på en parkbänk och pratade haha :D
haha åh de har varit en mycket bra dag fast att jag har pluggat haha :)  Men allt är roligt om man är med Lena vad man än gör :D sötis !
Jag älskar dig verkligen lena, du är en sån sjukt underbar vän så du fattar inte  ! helt seriöst, tack för allt <3
image18


Kommentarer
Postat av: Lena

vad du är SÖT gumman, såklart jag hjälper dig, anytime! :D

2008-05-30 @ 22:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0