It's like moving mountains

skolan var väll rätt chill ändå, vi höll bara på med de dära jätte stora arbetet som vi har i TRE ämnen :s
vi skulle haft matte men de blev ingen YESS ! :D efter att vi hade slutat så gick jag och Lenis in till stan för att jag skulle klippa mig ;p men hon övergav mig sen  när höll på bli klippt haha ! :) och håret.... hm ja de syns väll inte så där jätte mkt att jag har klippt mig men de ser ändå sjukt fult ut :s usch ! aja men de känns jävligt fräääscht ! :D

Men nu ska jag på TRÄNING :D fyfan vad kul, men jag känner att de inte kommer gå så bra eftersom att jag fortfarande är sjuk :(:( !! och FÖRLÅT MAJA OCH LENA för att jag typ har smittat er haha (a) <3

image4

Kommentarer
Postat av: Lenisen

haha, fy fan sara. hur ska jag någonsin kunna förlåta dig för att smitta mig...nä, jag vet inte..

(SKOJA! haha. nä men inte är det ditt fel;)

2008-05-22 @ 12:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0